تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر دریادار سیاری با اشاره به اینکه این حضور اجرای موفقت آمیز دیپلماسی نظامی کشور و ادامه راه شهدا بوده که آنرا با صلابت دنبال می‌کنیم بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد و هیچ هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و ندارد.

وی ابراز داشت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته، پیرو راهبردهای فرمانده کل قوا و ابلاغ پیام صلح و دوستی ملت ایران، در سه کشور عمان برای تمرین مشترک امداد و نجات دریایی، بندر کراچی پاکستان و قزاقستان حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه دیپلماسی کار بسیار بزرگ و ارزشمندی را انجام داده آن چنان که در روزهای اخیر توانسته است به‌صورت همزمان سه ناوگروه به سه کشور جهان اعزام کند که این حرکت، حرکت بسیار  بزرگی است.

امیر دریادار سیاری گفت: پیشرفت‌هایی که در مباحث نظامی داریم بسیار ارزشمند بوده و چشم دشمنان را کور کرده است کشور ایران در بعد نظامی در قبل از انقلاب وابسته به بیگانگان چه از لحاظ تاکتیکی و تفکری و چه از لحاظ ادوات و تجهیزات نظامی بود اما امروز نیروهای مسلح با تکیه بر توان داخلی و جوانان برومند به پیشرفت رسیده‌اند.

وی به نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان درصدد انحلال ارتش به عنوان سپر دفاعی انقلاب بودند امام خمینی(ره) با تیزبینی ۲ ماه پس از پیروزی انقلاب دستور دادند ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش نام‌گذاری شود و این نیرو با تمام ساز و برگ‌های خود در شهرها رژه رفته و مردم به استقبال از آن بیایند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، ۲۹ فروردین را یادآور حماسه ایستادگی دریادلان ارتش در برابر آمریکا دانست که برای کشور افتخار آفریدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:16 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 2635
بازدید کل : 84202
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->